Vårdress

 
Igår åkte Bella i fleecen till IKEA det är då för varmt med vinteroverallen sen pratade jag och Emmelie om att jag måste köpa en dress åt henne som hon kan ha nu och då kom jag på att jag har ju en 8848 jacka och Didrikssonbyxor i storlek 80 eller 90 och ja det stämde det var i 80 samt en McKindley softshell jacka med byxa i 90 men dessa var lika i storlek som dressen i 80 så då har hon två fina dressar hon kan ha nu :) Jag kanske även måste köpa en jacka som jag har hittat på lindex alltså en allvädersjacka men ja nu behöver jag inte stressa med den eftersom att hon har två att välja bland :)
 
Men dom har ju lovat minus igen så då åker vinteroverallen på igen.
Men ja lite kläder måste jag nog beställa till henne här idagarna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0