Work out

Idag blev det ett bröst och biceps pass på nova skönt att ta sig iväg den här månaden som jag har tränat har jag bara hunnit med tre pass i veckan jag hinner köra igenom hela kroppen men vill egentligen hinna ta mig till nova fyra gånger. Men ja när renoveringen av köket är klart så finns det ingenting som hindrar mig från att fara fyra gånger i veckan för när Micke fixar efter jobbet så blir det svårt för han att hinna vara med Bella i 1.5h och även renovera men men tre gånger är ju inte helt fy skam från att knappt ha tränat under två års tid jag är bara less att jag inte har hunnit fyra gånger men om någon vecka så då hinner jag :)

Efter gymmet med Danne så stack vi och solade första gången efter Thailand för mig riktigt skönt att få sig lite färg igen :)

Nu blir det flott och film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0