Baka baka liten kaka

Helt galet har stått vid spisen sen ett tiden idag har endast suttit ned i ca trettio minuter.
Uhh jobbigt att fylla år men ja nu är det dags att stoppa på chokladen på biskvierna och sedan ska vi göra tårtor i morgon, kul att det är en månad kvar tills nästa kalas ; ) hihi
 
Nå väl alla som känner sig manade att komma och fika och dricka kaffe är välkommen på lördag 05.01.2013
Eller ja så klart dom folk jag känner och inte er alla andra 500 pers som brukar sitta och uggla här  ; )
 
Plikten kallar till spisen !
Får skriva mer i morgon ska dra lite kvalitets tid men karl min sen för ja på måndag börjar han jobba igen  :/ vet ej ännu om han sticker till kiruna eller förhoppningsvis blir hemma ! Är lite van att ha han hemma när han har varit det i fem hela veckor, fast ja det klagar varker jag eller Bella på annars har han endast varit hemma 5 veckor under dom senaste 11 månaderna och då är det 3 pappa veckor och resten har han sovit och jobbat i Kalix annars har det varit Piteå och Kiruna som har varit, insåg i helgen att Micke har nog jobbat borta 3år av dom snart fyra åren vi har varit tillsammans och då har han varit och besökt anstalten där också så hemma i Kalix kan han ha varit tre-fem månader max ! Så ja det har varit skönt att ha han hemma på dom två senaste åren så är det i år han har varit hemma förra året 2011 var han nog aldrig hemma förutom när han då hade sina lediga dagar : )
Åh ja man ska inte grubbla på det för mycket för då blir det bara jobbigt jag är ju van att vara hemma själv så det fungerar : ) Men ska bli tråk om han ska till Kiruna igen men ja det får vi veta i morgon :) Min duktiga karl <3
 
Men ja spisen var det ja..
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0