Bvc och Mamma träff

En sprängfylld dag b vaknade vid nio tiden och då var det upp och fixa lite i huset typ plocka som vanligt.
Sedan hade vi tid på bvc var där i typ en timme innan jag tog bilen till Ica och hämtade H&M paketet och efter det åkte vi på mamma träff hos Jenny det var länge sedan sist så super trevlig att träffas.
Efter träffen speedade jag in på Team och bytte pappa Mickes julklapp snäll jag är som köper för småa kläder ;) Nå väl det fanns kvar i rätt storlek så nu blir han nog nöjd <3 har förövrigt en present åt honom när han kommer hem go som jag är ; )
 
Efter team var det hem och lägga b hon hade inte vilat på fyra timmar så hon var en del trött och drog en sovning på 1h30m innan jag slog av spelaren till barnvakten och då vaknade hon.
Sen har vi busat krypt och gått med gåvagnen och nu sussar hon sött i storsängen, ska föra över lite Hart of dixie till usbn och gå och lägga med bredvid hon och snoosa lite.
 
Phu är super färdig idag men något avsnitt hinner jag med tills hjärnarn lägger av :)
 
Imorgon vankas det morgon prommis med bästa Carre och sen ska vi till brekka och hälsa på hos Hanna och Ludde ! :) Sen kommer pappa Micke hem !
 
Puss o go natt !
 
 
Det var ju någon typ av nostalgi tripp med preggo bilder och blondin Anne-Lie är egentligen skulle jag lägga upp en bild på mig och Carre men hamnade i nostalgi träsket ;) Nåväl blev ju nu självklart super sugen på att bli blondin igen HAHA men ska nog hålla mig fast ser ju mer porrig ut som blondin eller så beror det på att jag vägde typ 50kg och hade 158 slingor löshår i skallen och var två år yngre ja det kan ju bero på det också ; )
 
För er som inte förstog så är jag preggo på alla bilder med brunt hår ; ) så rund är jag inte hehe !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carro

du var faktiskt väldigt fin i blont, men du är ändå snyggare i mörkt ;) se t.ex. bilderna från nyår, jättefin!!

2013-01-16 @ 21:39:31
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0