Mamma träff & Bebis bus rädd Bella

B badar innan träffen
 
 
Igår var det mamma träff på kärleksstigen galet mycket barn alltså vi var 6 mammor med barn :)
Trevlig hade jag och dagen till ära hade jag bakat kladdkaka och jordgubbpaj mums !
Mammorna var här i ca tre timmar ungefär kul att träffas och utbyta ider och tankar och ja ha någon med barn att bolla erfarenheter med : )
 
Elin var förbi en snabbis innan alla kom och sa hej och lånade mitt eluttag Ja utnyttjad blir man alltid ;) haha !
 
 
Nå väl Bella har kommit i en rädd period grinar för ingenting så fort något låter högt som hon är ovan med så grinar hon när folk tittar osv ja lite mesig har hon blivit fast det är väl den där rädd för okända perioden hon är i.
Lite ovant när hon annars skiter i allt ovant och nu gråter hejt vilt för minsta lilla petar ett annat barn på hon så gråter hon hehe men ja det går över har hållt på i en vecka nu sen på något tag blir hon väl sitt normala tuffa jag ;)
Kan ju bara bli liite jobbigt när 4 barn leker plus hon som då endast törs vara i famnen. Nå hon är underbar fast hon är lite töntig för tillfället.
 
Hon blir även rädd för allt Silver skäller åt för om han skäller mycket så vet hon att det är en fara och då blir hon rädd och gråter lillhjärtat då <3 Jag är inte alls van att hon gråter så ja det är annorlunda.
Dammsugan är farlig silvers zuzupets ytterdörren folk på strandpromenaden ja allt så får silver att skälla högt ;)
 
Men det är ju så allt kommer och går i perioder så tidigare då hon var i denna period så gick det över på två veckor då var hon bara mammig utan gråt nu gråter hon också och då blir ju jag överbeskyddande plockar upp och tröstar inte klarar mamma hjärtat att ha en gråtande Bella : /
 
Återkommer hur räddheten utvecklas och ja försvinner eller så- :)
 
Garvar ännu åt när Hanna berättade när dom tävlade i solsidan ( som vi ännu inte har börjat se ) att mitt barn kan det och det åh ja mitt barn kan äta tacos ( när ungen plockade upp köttfärs från golvet och åt ) dog lite åt det fy vad kul det var haha ! Ja ni som har sett det irl har väl garvat åt det länge :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0