Måndag

I morse vaknade vi runt nio snåret himla härligt mot för söndagen då madam vaknade klockan sju !!
Nåväl vi / jag drog oss som vanligt och steg upp just kring tio tiden, efter frullen stack vi på ica och handlade fyra fläskiga påsar med mat sedan plogade jag vidare med dodgen till återvinnen och hittade mig ett runt bord som jag söker efter dock var bara skivan delad och inte själva bordet så passade det men tänkte åka med M och titta på det om det finns kvar när han kommer hem och så får han se om det går att göra det så det blir ett månbord.
 
Nåväl plogade vidare hem ja bilen våran är låg så jag bokstavligt talat plogade med den väl hemma hade dom fått för sig att skotta klockan tolv så det vara bara att hämta snöräven och skotta hela jävla gården alltså ärligt jag är en giftas så får se om Micke tänker fria någon gång ;)<3
 
Jag skottade och B sov i bilen men efter 30 min vaknade hon så då fick hon sitta i pulkan medans jag skottade klart, oh inge mer snö nu tack.
 
Vid ett kom Carro och Carre och deras bebis hit och vi surrade och fikade på i vanlig ordning så trevligt :) <3
 
Sen har jag och b napat och hon somnade just över nio och då har jag roat mig med att måla listerna till hallen två varv och nu bli det att börja se säsong 2 av hart of dixie.
 
Imorgon har vi inte planer någon som vill mysa eller ja i alla fall umgås ?
Om det inte är snöstorm det vill säga då lämnar jag inte huset !
Körde ju nästan fast på min egen gård idag haha !
 
Nåväl smabon kommer hem mest troligt i morgon dom skulle göra något jobb i kalix och Bella lär bli överlycklig när han kommer så fort Micke är hemme så duger inte jag för fem öre hon grinar om hon blir själv med mig och ska direkt till pappas famn om han går förbi eller om jag håller hon, men ja hon har varit mammas tjej i nästan ett år så nu får Micke vara number one så ja vi kan ju turas om lite i alla fall i typ två veckor sen ska hon bli mammig igen ;) hihi <3
 
Nå nu serier sen bums i säng :)
PUSS !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0