Måndag

I går när vi gick och la oss kunde jag inte hålla mig utan plockade upp en sovandes Bella och la hon mellan oss, både jag och micke gossade direkt med våran sovandes skatt <3 hihi
Hon sover super bra i sin resesäng och somnar även där för natten får se om jag plockar upp hon i natt igen men somna för natten får hon då göra i den sängen ;) Är ju lite tomt utan både Bella och Micke i sängen nu när han är i Kiruna..
 
Idag har vi sovit till nio och sen har vi plockat lite här hemma, jag har tagit bort listerna i lill hallen som jag ska måla i kväll när hjärtat har somnat för natten får se hur resultatet blir :) Super tror jag !
Till helgen ska vi fixa stor hallen.
 
Sen idag har Mia och Ebba varit förbi på en snabbvisit himla trevlig, lite längre nästa gång kanske ? ;)
 
Just nu pn Bella och jag tittar på tv :)
Imorgon ska vi umgås med Madde och Tindra och sen ska jag lossa listerna i stor hallen.
 
Jag blev super sugen på att se SATC idag så madde ska ta hit min box så jag kan nöta lite och sen vart jag sugen på Titanice åh så bra får se om jag ser den ikväll efter jag har målat ja om det inte blir så sent.
 
Jag måste börja baka till veckan det är mindre en två veckor kvar till ettårs kalaset usch tiden har gått super fort min snutt är snart ett år :) <3
 
Nå ska kika lite runt på internet nu.
PUSS !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0