Nyår Tjugohundratolv

Det nya året firade vi in här hemma på kärleksstigen vi hade en trevlig middag och en massa surr :)
Vi började med att äta middag vid fem tiden förrätten brände jag så den struntade vi i och sedan blev det oxfilé potatis och fetaost sallad och bea till det, Bella var hemma och somnade vid halv åtta för kvällen och vaknade inte förens morgonen där på :) Hon brydde sig inte alls om raketerna utan sussade sött i sängen : )
 
Jag var chaffis en sväng på kvällen och drack sedan två cider innan det var " nog " för min smak tycker inte att man ska dricka när man har barnet/n hemma och aldrig då dom är vakna nog väntar jag tills hon har somnat " mina åsikter kommer nog från att jag är uppväxt med två föräldrar som i princip aldrig har druckit och aldrig då vi har varit hemma så jag har inga barndoms minnen av fulla föräldrar och tänker att Bella ska ha det på samma sätt " :)
 
Så två cider räckte bra för mig vi spelade lite spel och vid tolv tittade vi på raketerna och började sedan göra oss i ordning för sängen vid ett tiden då dom andra gick och raggade på krogen :) Himla trevlig hade jag tack alla inblandade ! : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0