Renoverings helg

Oh fullt upp måla tapetsera lägga golv gud hur vi har stått i men nu är det endast listningen kvar..
Så jag har inte haft mycket tid för bloggen.
 
Idag har Helena bellas farmor varit här och varit med Bella medans vi har lagt golv samtidigt har jag stor städat huset och grov städat toaletterna ja det behövdes.
Vid fem tiden kom mamma och kurre hit och jag har kockat ihop fläskfile i ugn med pressadpotatis ugnsgratinerad tomater samt har jag gjort en jordgubbspaj så hela dagen har jag varit igång är gode slut nu..
 
Nåväl ska fika lite och sedan köra en tidig kväll :)
Imorgon blir det lite listning och Micke ska åka och tatuera sig.
 
Lite bilder från dom senaste dagarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0