Tisdag & Onsdag & Torsdag

 
I tisdags tog jag och b en prommis till Madde och Tindra barnen lekte med varandra ( äntligen eller ja iallafall första gången dom har gjort det ) Madde och jag skrämde Bella hihi Bella blev livrädd för en docka som Tindra har. Sedan blev det lite mellis och efter två timmar promenerade vi hem igen, jag gick in på gks och köpte godis MUMS och när vi kom hem sussade B ännu i vagnen så då passade jag på att skotta gården är jag inte en giftas så säg !
 
Micke kom hem ett på natten på Tisdagen så det blev lite snabb mys innan vi somnade :)
Det första bella gjorde när Micke la sig i sängen var att krypa upp på honom och ta med sin nalle och gossa efter 15min var det bra då la hon sig i mitten av sängen igen <3 goo hjärtat har saknat pappa.
 
Igår var det bakning som stod på schemat mamma kom hit och var barnvakt och jag bakade till kalaset, nu är det endast två enkla sorter kvar sen är allt klart, även brorsan och Jenny var förbi Bella älskar Jenny och Jenny visade att Bella kan köra bobbycaren själv jag är hamig och brukar hålla i men bella körde in i hallen helt på egen hand så jag kanske ska sluta vara hönsig snart ;) hihi !
På kvällen listade vi i hallen så nu är den äntligen klar bara lite nya möbler och upphägning av grejer ( vet ännu inte vart jag ska ha allt så har inte idas börja )
 
Sen blev det film mys och lite serier när hjärtat hade somnat :)
 
 
Idag har vi inte gjort så mycket fått hem mina pinnstolar till hallen samt har jag nyss kommit in från att ha skottat snön som har rasat från taket GIFTAS ! Nu blir det middag tacotallrik och sedan ska jag och Carre på nova premiären efter " mammaledigheten " ska bli så kul lär ju vara död i morgon men Micke är ledig så det gör ingenting ;) Även tandis står på morgondagens schema och sen blir det nog att åkta till seskarö på middag ja beroende på vädret sätter mig inte i bilen med B i snö kaso !
Bella vinkar till pappa som skottar gården <3
 
Nu laga middag !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0