Tisdag

I morse vaknade vi vid åtta tiden vi låg kvar i ca en timme och kikade lite på tv.
Sen våra vanliga morgonrutiner, välling, frulle, vädring, dusch, påklädnad och sedan åkte vi till coop och köpte färg vid tolv snåret kom Hanna och Ludde förbi på kaffe och surr alltid lika trevligt :)
Sen har jag och Bella myst hon vaknade efter en timmes nap och när jag plockade upp hon så somnade hon i famnen så vi satt sovandes i soffan och myste <3 så mys !
 
Sen har jag lagat våfflor till middag mums !
Nu tar b en till nap och sen blir det kvälls rutiner och målning :)
 
Imorgon kommer mamma förbi på besök och sen måste jag och byta olja på bilen.
Later !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0