Klurar

Eftersom att pappan och tenny ( Dennis) säger att man inte renoverar inne på sommaren så får jag allt vänta med tapeter till Bellas rum lite till! men fixa alla grejer och hänga upp på väggarna kan jag i alla fall roa mig med åh jag har så många idéer så dags att ta tag i dom! och jag måste göra en sandlåda åt henne nu nu nyss micke får fixa virket så får vi gräva ner den när hon får sin lekstuga :) också bara ha den på marken nu :)Men som sagt inne Bella fick sin säng som ska vara som soffa idag vet ej om den ska stå exakt där jag ställde den det tål att funderas på! jag måste i alla fall mot IKEA och köpa lite grejer kanske i helgen. ? :)

Kommentarer
Postat av: betty

kom fredag eller söndag slutar vid 3 ;)

2013-07-11 @ 08:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0