Lördag

Morgon vid tio :)Sen blev det mys i soffan innan jag smorde in Bella i solskydd och vi gick ut och lekte från halv tolv till halv ett Bella hann bada och busa i massor sen en timmes nap medans jag solade och rensade lite ogräs samt innan det tvättade jag upp poolen :)Sen lunch och sen har vi varit ute och busar mamma och Kurt kom klockan fyra och hämtade Bella för en borta natt :)Jag skulle egentligen dit och äta och sen åka hem och jyra med Elin och carro men jag och carro styr middag i stället ikväll när vi har jyrat klart kör Elin mig till mamma så slipper jag sova helt själv hemma ;)Haha typ andra gången jag är helt själv hemma så nu ska jag göra hyss ;) Haha !Nå ska dricka upp kaffet och sen hoppa in i duschen snart kommer carro :) mamma titta tutut söt tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0