Torsdag

Bella slog upp ögonen kl nio direkt frukost eftersom jag skulle vara utan att äta till kl ett sen kom pappan på lunch och vi jyrade lite b tog en nap sen kom mamma förbi så fick hon vara med Bella medans jag var och mätte mig :)Sen blev det lunch för mig och Bella ville också ha Panpizza sen råkade vi ta en nap på 1.30h haha skönt ! :)När vi slog upp ögonen var Micke hemma och lagade middag :)Annars har vi stoppat in bilstolen i Helenas bil när jag skulle köra Micke till flyget i morgon fast ja det kändes lite onödigt vi fick lossa sätet och allt så det tog väl 30-40min sen går jag in och ringer till brorsan som säger att Kurt kan köra ;) Haha att dom inte sa det lite tidigare så ut och plocka ur stolen igen ! ;)Mycket onödigt !Men snart har vi en bil igen :)Jag är sugen på Kvälls träning så kanske åker en sväng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0