Krogfesten

I onsdags var det krogfesten som stod inplanerat , synd att inte alla kunde ville komma men det blev riktigt roligt ändå :)Vi lämnade Bella hos min mamm vid tre tiden och åkte sen hem för att äta middag med Maria och Emma sen lite glass :)Vid sex tiden kom Elin och Fredrik snabbt förbi och sen kom Kenny , efter det anlände Danne Emma och carro och runt nio kom Therese och Mia :)Vi tjejer satt och jyrade i tv rummet och sen blev det utgång ett tag efter tolv ! :)Super kul hade vi ute dansade näst in till i ett och jag har nog aldrig skrattat så mycket en åt Mia när hon började härma en kille på dansgolvet jag stog bara och asgarvade åt henne !! haha jag skulle ha filmat det !tack för en trevlig dag och kväll och natt :)Jag och Micke drog en maraton Sovning och hämtade Bella vid två :)Sen lite kebabtallrik och på kvällen såg vi baksmällan 3 och flottade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0