Måndag och Tisdag

Igår var vi på loppis med Maria och några fynd gjorde vi !Sen blev det en nap för Bella och jag fixade lite ute :)Efter lunch blev det en timmes ute bus efter det blev b less så vi gick in , lite fix med en mys hörna till Bellas nya rum och sen åkte vi till Maria för middag och tårta :)Vi for hem just innan sju då Bella blev trött andra gången på en vecka hon somnar innan sju men igår sov hon bara en gång på dagen :)I morse var det samma sak loppis med Maria och sen hämtade jag en tapet bit till gårdagens fynd och sen blev det plocka till här hemma.Annars har vi inte gjort så mycket mest myst på och handlat samt packat till när b ska sova hos mormor i morgon eftersom att jag inte lär ha tid förutom när hon sover under dagen att packa ihop mat och kläder så fixade jag det idag :)Så i morgon blir det Bellas första ensamma bortamatch lite konstigt kommer det kännas för mig men det går nog bra , hon har ju sovit med mormor när vi har sovit över där .Så i morgon blir det party för oss vuxna vi ska grilla mysa och sen gå ut ska bli riktigt skoj faktiskt :)Kvälls träning hann jag men idag och sen såg vi fast and furios ??? stavning 6 den var super duper bra !!Massa ögongodis och fart det gillar jag :)Nu lite spikmatte ligg och spela spelet Emmelie har fått in mig i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0