Fredag och Lördag

Idag har jag och Emmelie kommit på att vi ska köpa ett stort hus och flytta ihop för vi är med varandra alltid förutom när vi sover ;) haha
 
Nåväl igår var det gym från morgonen sen kom Wallerström Duvmo hit på pizza lunch och surr trevlig Emma fick sin nya jacka av Bella och var super cool !
Vid fyra kommer Morinarna hit och vi gjorde friterad kyckling till middag super smarrigt ( lägger ut recept någon dag ) sen kollade vi resor och nu tror jag faktiskt att vi har bestämt hotell det blir i alla fall till Bulgarien två veckor i Juli och Augusti så skönt ! JAG LÄNGTAR
Sen åkte dom hem vid halv åtta då Bella däckade i sängen och sov 12 timmar i ett utan mat helt galet hon brukar sova 10h i ett varje natt och sen somna om 2-3 h så hon sover oftast till 08.00 på morgonen men ja ovant att hon sover i tolv timmar fast jag klagar då inte på tio timmar :)
 
Sen idag har vi fixat lite i Bellas rum och stoppat in vinglasen i vitrinhyllan och vid två gasade vi till Nyborg och listade i deras vardagsrum drack kaffe osv Emmelie började med middagen och jag gick på en 30mins prommis med Bella så hon fick sova samtidigt ringde jag Carro för lite surr <3
Sen blev det sen middag klockan 18.40 satt vi oss för att äta haha och direkt blev det coop gjord efterrätt vi har precis landat hemma och Bella däckade som vanligt i sängen och nu blir det film :)
 
Bella och Hugo har verkligen blivit kära i varandra hugo ska alltid gå och hålla Bella i ena handen när man går med henne sedan när hon sitter vill ha lyfta upp hon och bära samt pussas och goas dom hela tiden och ja busar i 200 !
Så sött idag har dom pussasts hela kvällen och båda gör värsta putläpparna så sött <3 Mamma hjärtat smälter en hel del ! <3 Go bebisar
 
Kärlek <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0