Längtar inte precis

På torsdag ska vi med gumman på återbesök till sunderbyn usch jag längtar inte precis eller ja jag vill ju veta vad tusan det är men jag hoppas att det inte är någonting farligt iallafall..
Hon har inte haft något mer efter det förra besöket och är precis som vanligt och det lättar min oro men jag oroar mig.

Bla bla bla skit typ men ja det är nog ingen fara.
Vet inte varför jag fick årets ångest nu då ? Måste ha varit uti alla cancer armband jag har sett på alla bloggar här runt om..

Hemskheter förstår egentligen inte varför ett återbesök tar nästan tre veckor men ja det var väl första bästa lediga tiden dom hade !

Mammas lill hjärta
Jaja nu börjar ångesten lätta så nu kan jag slippa den fram till på onsdag kväll möjligtvis för ja på torsdag lär jag väl leva i en liten dimma kan jag tänka mig.

Nu ska jag gå och snoosa på Bella och sen däcka.
<3 PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0