Lite nytt

 
Fotade till min instagram ( WallAnnelie ) så kan ge ett litet tjuvkik på vad jag har hittat åt mig i helgen.
Jag är så sugen på att köpa en massa skor men ska faktiskt inte göra det, hehe när jag skulle och träna så skulle jag ta fram mina easytone som jag kunde gå med till gymmet och vad hittade jag då jo massvis med skor jag hade glömt bort att jag ägde haha, nackdelen med detta hus är att jag inte har min 4meters garderob som i våran förra lägenhet då hade jag en halv dörr till mina skor så jag kunde se dom flesta av dom nu är det väl 20par jag ser och resten är i mina sko kartonger så ja förvirrad småbarnsförälder som typ aldrig har högaklackar något mera minns inte ens hälften av alla skor som jag har ;) Men snart så kan jag sluta lägga mitt smått beroende på hyllan och börja köpa lite mera skor hihi förlåt älskling !
 
Ja fast i dagsläget har jag ju ändå 4 smockade garderober med kläder och skor plus en byrå och två överskåp plus handväskor i förrådet och alla mina jackor men ja extra rummet skulle passa ypperligt till en walk in till mig ! Eller hur hjärtat ?
Tidigare sa Micke att vi kan ju ha dina skor i förrådet men jag sa - Aldrig då kan dom tro att jag inte älskar dom något mera, när dom är i garderober i förrådet i stället nej det går inte för sig kanske extrarummet får bli en walk in ändå ; )
 
Jag kom och tänka på när jag och Micke flyttade ihop då radade jag upp skorna jag hade då i vårat vardagsrum också trampade Micke på mina skor usch jag fick ett flipp och slog han och skrek haha Brorsan filmade allting haha för jag varnade Micke att han faktiskt inte får gå på mina skor men han lydde inte pucko så ja han fick sig en omgång haha !
 
Nå men sängen nu här är tjuvkiken.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH, vart har du hittat skinnjackan? :)

Svar: Den är från en kompis kläd affär www.costume.se :)det finns jätte mycket fint och billigt ! :)
Anne-Lie Wall

2013-03-18 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0