Work out

Denna glada tjej väntade på mig i hallen när jag kom hem från gymmet idag hon skrek MAMMA och skrattade <3
 
 
Igår kväll blev det ett Ben och Axlar pass jag körde fort och fick 30min ben och 20min axlar :) Äntligen kunde jag köra ett helt benpass utan att ljumskarna spökade så då vågade jag öka på dom flesta övningarna som jag har viljat öka på dom senaste gångerna och det gick bra nu är det bara 10 ynka kilo kvar på benpressen så är jag i min gamla for innan jag blev gravid fast trettio kilo till när jag tränade som mest men är nöjd med att orka 80kg plus stångens vikt i benpressen wiho det går framåt :) Så jag hoppas att ljumskarna har börjat bli lite snällare ( haha jo tjena ) så jag kan ta mer en 120kg om ja två månader !

Träningen går verkligen framåt jag bygger mycket mer muskler nu för tiden men det beror väl på att jag flottar så mycket förut var jag anorektisk ( stavning ) så nu är det kul att musklerna börjar synas på övriga kroppen förutom magen och ben där det alltid har synats när jag har tränat.

Ska fota och lägga ut någon bild när jag tar mig tid..

Nå väl jag har hunnit tre pass i veckan vilket är skönt har inte tränat mage men det kan jag göra hemma om jag inte hinner på söndag, men annars har jag under dessa två månader som jag har gymmet hunnit med 25 pass tror jag det är och ja det känns lite men det är ju bättre en ingenting jag tar mig iväg då jag hinner det är inte lika lätt som förut men känns skönt att jag lyckas åtminstone tre gånger i veckan bara det blir mer bart ute så jag kan börja springa igen :) LÄNGTAR !

Idag har jag varit och tränat med Elin eller jag körde mitt och hon körde sitt, Biceps och bröst blev det och jag hade sjuk träningsvärk från axelpasset igår så vågade inte ta mina vanliga vikter i bröstpress eftersom att jag inte kände mig hundra lite kul när biff Elin jag brukar köra dubbla dina vikter HAHA stark tjej ! Fast då brukar jag körde två kilo till på bröstpress så jätte mycket skillnad är det inte eftersom att jag endast har tränat i två månader nu ;)

Nå väl jag har försökt att öka varannan vecka så man inte står och stampar på samma vikter och även byta ut lite övningar då och då så det inte bara blir samma :)

Någon som har något tips på någon bra sida med övningar ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0