Första rundan

Jag hade Inte ork för gym idag ont i magen som ett tok men fick ett grymt sug efter att springa så tog på asicsen och drog min vanliga runda ! med tanke på att det var i augusti jag senast sprang och endast värmer upp 5min på gymmet blev jag chockad att jag orkade hela rundan !! grymt nöjd !måste mäta upp hur långt jag springer och se förbättringen men om tre gånger till är mitt mål en km längre osv :)Ska snart visa resultat efter 4m gym men ja det har inte riktigt gått fyra månader ;)

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej! :) Jag har också kommit igång med träningen igen nu, tränade 1,5 timma igår och joggade efteråt! Men har ont lite här och var idag vill jag lova, haha. Men det är det värt! :D

Ville tipsa dig om en bra app, jag gillar den! RunKeeper! :) Den mäter i km hur långt du springer och håller koll på när du slår nytt rekord, samt även så påminner den dig när det gått lite väl många dagar utan joggningen! :D

Svar: Hej vad skönt, jag började igen för 4m sen : )Ja den appen har jag men tränar aldrig med telefonen på mig ;)

Har en stegräknare som man kan springa med glömmer alltid att ta med en :)
Anne-Lie Wall

2013-05-29 @ 09:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0