Fredag

Kanske jag skulle för flytta min häck till datorn och blogga där i från men det orkar jag inte !Nå väl fredag idag vi har haft famo Helena på besök vid lunch och efter det var på synkoll som vanligt lite skäll för att jag använder samma linser 2- 2.5månader när man max ska ha dom i 30dagar ;) fast mina ögon ser fantastiska ut så det fungerar ännu ;) och ja annars gick det bra samma styrka som vanligt blind ( -5.50 ) haha Vid middagstid kom mamma och Kurt på middag vi åt grillat i vanlig ordning Micke hade lyckats perfekt igen och sen har mamma och jag varit och skummat runt och sen kaffe och fika. Bella har somnat vid halv tio för natten ( hon napade vid sex ) så antar att hon sover till nio tio i morgon och efter det ska vi till byn och hälsa på pappa och syrran :)På kvällen ska vi till Elin och Fredrik på middag !Jag är så sugen på att åka och träna nu men ja då är jag inte hemma fören elva och det kändes lite väl sent ;) men kanske ändå haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0