Nyborg

Vid tolv åkte jag och B till nyborg för att busa med Hugo först blev det lunch och sen ute bus i ca två timmar sen ett snabb mellis och Emmelie och Hugo for och handlade så jag och Micke var själv i nyborg vi drack kaffe och köpte glass från glassbilen samt sövde jag Bella.
 
Vid fem blev det godmiddag pastasås och pasta MUMS B fick även en matlåda med sig hem TACK !
Sen lite surr och bus och killarna höll på med projekt utomhus och jag och b åkte hem vid sju.
Vid åtta somnade gumman och jag och Micke och Danne kollade in projektet bygga altan så nu är den uppritad få se när vi har fixat klart lill stugan ute så börjar vi med altan projektet jag tänkte även fixa extra rummet under nästa vecka SJÄLV älskling du behöver inte hjälpa förutom att kapa golvet runt elementet för det kommer jag inte att klara av.
 
Så på söndag då vi ska till finaste Jenny på kalas så ska jag köpa lite tapeter :)
 
Nå nu film sen sova !
Puss !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0