Onsdag

Sol idag igen :) vi har varit och fixat bilen från morgons sidan och sen solat hemma hos pappa ätit lunch och busat.vid halv tre kom vi hem då vi gick ut igen och har varit ute till kl fem då det blev middag och sen lite sol :)vid sex tiden åkte vi och köpte blommor till gården hittade några ska köpa mera nästa vecka då det kommer in nytt massvis var brända av solen !Sen har jag planterat och Micke och b har tittat på :)Efter b somnade for jag och kutade. och nu ser vi på film :)I morgon är det våran 4års dag men firas med vårrullar med Emmelie plus familj sen på kvällen kommer mamma och Kurt en sväng eftersom mamma har varit borta ett tag :)Nu återgå till filmen :) bus hos moffa :) jag pressade medans b sov underbart ! jag fick lite färg idag :) <3<3<3 ute blommorna ! :)på g att springa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0