Torsdag

Idag har vi varit med Emmelie hela dagen Emmelie kom vid tio sen kom killarna på lunchen och åt här sen la Bella sig och då gick jag och Emmelie och pressade i en timme :)Efter det blev det glass och bus i solen gunga och surr.Vid två gick jag in och började göra vårrullar medans Emmelie var med b vid tre åkte Emmelie och hämtade Hugo så när jag var klar med förberedelserna så gick jag och b ut i solen och solade och gungade tills Dennis kom och ca en timme senare kom Micke och Emmelie ! Bus med barnen medans jag rullade rullarna och sen blev det middag !Så sjukt gott :)Vid sex åkte Emmelie med familjen hem och Micke klippte gräset sen fick vi Danne och mamma och Kurt på besök Bella fick en dusch vid halv åtta så från tolv till halv åtta har vi varit ute förutom 1.5h HÄRLIGT !B har somnat vid nio tiden och nu blir det lite mys och film :)I morgon press igen :)Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0