Farsdag

Morgon klocka åtta och fix innan jag Pappa och brorsan skulle åka till Sunderbyn för att träffa min biologiska farfar jag har inte träffat honom på 12år så det var ja lite konstigt och ledsamt, han har cancer och i veckan får han svar om det går att göra någonting mer eller inte, eftersom vi inte har haft någon kontakt sen jag var liten så är han egentligen en främling till mig fast jag känner ändå att det känns tråkigt jobbigt m.m att nu har fått träffa honom igen men jag är glad att jag har gjort det :) konstigt sånt där!

sen blev det lunch och en sväng på storheden jag köpte en snöräv åt Bella plus lite pennor sen hem och äta middag och mysa med Carro sen blev det bus och bad för b och kvälls mys för mig och Micke <3



kolla in traktorn mamma pappa titta fin aktor skrek Bella <3






beslutångest ;)




älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0