Fixa

jag känner att jag måste fixa här hemma! extra rummet som jag renoverade för ja är det en månad sen är ännu ett skrotrum!! hyllan vi köpte på Ikea kastade jag bara upp allt i för att få bort dom tidigare hyllorna så i veckan måste jag verklige fixa till där och hitta en liten soffa ;) kanske måste köpa en vit som Emmelie hehe det skulle Micke inte gilla!

och sen fixa lampor nog för att jag kräver att få julpynta i helgen men det behövs ändå nya lampor!
jag får skicka i väg Micke och Bella på en hel dag i helgen så jag kan fixa lite och kanske att jag börjar måla om i Bellas rum? hm det tål att funderas på.



mörk bild, jag ville ha en stringhylla men Micke tyckte dom var fula så det blev denna från IKEA! älskar den jag måste nog ha en i bs rum också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0