Måndag & Tisdag

Igår var det morgon vid åtta mys och bus runt tolv tog vi en nap i en timme sen mera bus här inne lite barnis :-) Bella hjälpte till att laga lasagne med mig och sen blev det go middag när micke kom hem från jobbet, sen blev det gym för mig en snabb kaffe med Helena och sen åkte jag och Micke och solade vi kom lagomt hem tills Bella hade badat klart och då blev det nattning lite surr med Helena och the hungergames titt :-)


Idag vaknade vi kvar över åtta jag snossa alarmet tills Bella vaknade jag hade ingen stress i morse :-) sen frukost och iväg mot dagis det gick bra och lämna sen mot nova för träning, hem och duscha fixa mig lite och efter lunch kom Mia och Therese förbi på kaffe och surr riktigt trevligt! sen gasa och hämta hem Bella klä granen äta middag och busa lite hela familjen medans Bella och Micke duschade passade jag på att bädda rent i sängen <3 härligt!

nu blir det lite solsidan och ikväll nya hart of dixie <3 favvo serie!







mysis <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0