Mitt i veckan

Igår medans b var på dagis passade jag på att städa dammtorka dammsuga och vaska! tipp topp rent blev det men det ser ändå ut som ett bomb ned slag idag??
sen hämtade jag Bella runt två damen hade blivit väckt på dagis så efter två timmars bus här hemma tog vi en pn problemet var att Micke inte var hemma och vi vaknade halv sex!! jisses så det blev pizza middag Micke kom hem just efter att vi vaknade sen mys och bus Bella ville sova vid halv åtta så vi lade hon :-) kanske bara att jag råkade väcka hon så hon blev klar vaken efter många om och men somnade hon just efter tio och vi tog sovmorgon i morse och åkte till Dagis till tio i stället :-)

jag har hunnit träna umgås med Emmelie och hämtat Bella tidigar då hon inte sov på dagis hehe så nu städar och plockar jag lite och Bella har sovit i 40minuter antar att hon vaknar snart:-) då blir det middags lagning och sen vill jag baka lussekatter men måste åka och handla!

puss!



härligt morgon igår

Bella hade haft frisörer på dagis igår <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0