Söndag och måndag

vaknade runt tolv igår himla skönt när vi somnade efter tre! sen hämta hem Bella jyra lite hos mamma och sen åkte vi och tittade på en lekstuga åt Bella som vi köpte :)
sen åkte vi på middag och åt palt och andra gången jag åt det och det gick ner! :) Sen lite fika och hem och fixa lite i huset ni vet plocka till och sen lägga Bella :)
film och serier för mig då Micke somnade tidigt :)

idag vaknade vi vid nio Emmelie kom hit och mös på Bella fick hem lekstugan och jisses vad duktig Johan är på att köra traktor! sen kaffe och sur med Emmelie som var här i några timmar mys med hennes bebis i magen <3 min bebis hehe ;) ut och leka i stugan hann vi i en timme härligt med lite snö Bella var riktigt nöjd med den! <3 och sen kom min moster förbi en sväng och sedan Elin :) middag och bus med b jag har plockat in all tvätt och sånt Bella somnade sju så nu ser vi på film :)


nu försätta Se filmen :)




i morgon dagis för b så jag tänkte städa lekstugan eller åka till empan hon och bebisen lockar nog mer ;) hihi
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0