Tisdag - Torsdag

I tisdag var det dagis nio till ett jag och Emmelie hämtade goisen vi hade varit och ranta runt lite :) Sen ut till byn för lite snabb bus innan vi åkte hem :)
middag för två då Micke skulle med firman på bandy och sen läggning och lite serier plus en hårfärgning för mig ;)

onsdag dagis nio till två jag och Emmelie käkade lunch på Kina och kollade lite presenter sen blev det hem ute bus lite middag och kvälls bus : ) jag kommer inte riktigt ihåg ;-)

igår var damen nio till två på dagis det har gått super hela veckan för henne på dagis :) duktig tjej jag städade och bakade innan hämtning sen åkte vi på praktik på morfars jobb jätte kul! och sen hem kasta i sig någon middag och sen kom Morins hit och fikade och busade sen åkte vi och stor handlade mat och hade glögg mys med Mickes mamma lite kvälls film och mys :)




































Kommentarer
Postat av: Carro den bästa

Hur snygga är inte du och dun dotter egentligen? Miss you!

2013-11-08 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0