Dom senaste dagarna

När skrev jag sist!?

jag vet inte i alla fall Bella är på dagis just nu ska hämta om trettio minuter!

i måndags hade vi Elin Emmelie mamma och mormor på besök ! trevligt med massa besök :)

i tisdags kom jag inte ihåg vad vi gjorde hahah Bella var på dagis i alla fall!
igår var b på dagis jag tränade tittade serier och donade lite innan hämtning sen åkte vi till Hanna och Ludde på ett års kalas! kul :) Sen hämtade vi ut Bellas nya jacka kom hem åt middag och hälsade på hos Mickes Farmor och farfar :)

sen kvälls soa och inte så mycket mera :)

idag är b på dagis sen ska Emmelie och Hugo komma förbi och jag hade behövt städa fast skjuter nog på det tills i morgon ;) jag är för lat! haha















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0