Halva veckan

dÅ har halva veckan gått.

i måndags gjorde vi inte så mycket vad jag kommer ihåg myste var små krassliga sov i två timmar titta på tv Lekte och hade det allmänt mys :)

igår var b på dagis från morgonen hon var inte alls sugen på dagis så hon hade frågat efter mig flera gånger men allt hade ändå gått bra :) Sen hem och sova Emmelie kom på besök och sen lekte vi tills pappa M kom hem snabb middag sen åkte Bella och Micke på mission medans jag städade lite fixade mig och var ut på hotellet på träff :)
sen hem se lite serier och, somnade efter ett jisses!

morgon efter larmet ringde i morse varken jag eller b ville stiga upp gäsp! iväg på dagis allt gick bra där idag <3 inte speciellt mammig hade hon varit och ville inte hem utan gärna stanna och leka :)

hem och sova sen kom mamma på besök några timmar sen middag bädda rent i sängen och nu badar Bella :)
sen film och mys efter Bella har somnat :)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0