Helg!

Som en lördag har det känts idag morgon innan åtta nyaste Greys mys Bella gillar också Greys sen kom Micke hem jag fixade bullar Bella tog en nap Micke fixade inför kvällens middag rullader mums! sen har jag fixat in kort i album så har ungefär hälften kvar så måste köpa mera album i morgon hatar att bilderna kommer helt i oordning tre bilder från förra hösten blandat med bilder från i maj mitt i allt bilder från när vi var i Thailand i december så det tar så mycket extra tid! fast alla bildens är fotade med kamerorna som har inställt exakt rätt tid och dag även sommar och vinter tid så inte ska det vara så himla svårt att kunna framkalla rätt? och stoppa i rätt fack? ja jag vet inte. men allt är sorterat i alla fall bara att kasta in i morgon resten. :)

annars så blev det midda med Mickes mamma sen kaffe och bulla och sen ett bad för b och film mys Bella sover oroligt idag så vi har lagt oss med henne verkar vara varannan dag hon sover oroligt och varannan inte någon som kan veta vad det är?? aja ska kolla bloggar och somna puss!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0