helgen

Igår tog jag sovmorgon till tio var vaken en timme och gick och sov igen ni vet sova en frisk? dock funkade det inge vidare.. vid två åkte vi till Maria och Johan för att fika äta middag och busa Bella var på finnhumör så det var mest tjurigheter hela tiden gott grillat till middag fast jag inte kände smaken så var det gott ;)
sen hem och se film med Micke och danne :)

idag morgon vid åtta sen frulle och bus Helena och Mats kom på besök Micke har bakat sen en två timmars vila för mig och Bella från halv två till halv fyra sen studs ur säng och på middag hos Helena kaffe och fika sen plockade vi upp mamma och åkte hem . vände i dörren för att köpa ett Pippihus åt Bella och sen hem igen :)

nu ligger jag och lyssnar när b ska sova mormor och Kurt är ännu här så hon vägrade sova själv och bara skrek så jag ligger i vår säng och hon i sin Bella - Maja Maja baja Maja pappa mamma så får se om hon somnar snart <3

känner att halsen min domnar bort så i morgon är jag nog utan röst ;/
puss!











går dagens film <3








pratade med Emmelie när jag gick från stan det bröt just vid huset fick ett antal sms om ring ring du blir väl inte våldtagen! söt <3



nya Pippihuset ett fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0