MÅNDAG

morgon ovanligt tidigt för damen redan vid sju men vi myste på ett tag i sovrummet :-) sen har det blivit tv titt frukost stor städning av huset dammsuga vaska och dammtorka toaletterna är kvar att städa till puh kanske i morgon :-)
sen har vi inte gjort så mycket Bella vilade en timme och jag slappade sen har vi busat i vanlig ordning ätit korvstroganoff till middag super gott! härjat med Micke och ja damen ville inte sova för kvällen kvart över åtta somnade hon och ville ha välling sen sju försökte vi få henne i säng när man är sjuk får man visst själv bestämma tiderna då man ska sovafast man är övertrött ;-) ? haha! söt gumman <3



nu ska jag glo lite serier då Micke redan har somnat<3 i morgon ska Elin få vara barnis medans jag är på nå info möte på af haha arbetslös vilken grej! är några år sen sist kan jag säga :) började ju jobba då jag var 16 :-) var med i af för tre år sen och jobbade extra samtidigt så får se hur länge jag går utan jobb Bella är ju på dagis tre dagar i veckan så dom dagarna lär jag klättra på väggarna snart :)
nu gossip Girl! puss :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0