Och nu är det helg

I alla fall för mig och Bella ;) dagis i morse nio till halv tolv b blev nästan ledsen då jag gick och jag blev då nöjd hehe ;) jag stannade och surrade så hon trodde väl att jag hade gått så när jag gick och sa Hejdå ville hon följa med men det gick över hon gick iväg med Linda och då passade jag på att sticka ;)

sen mot nova hem och duscha plocka till lite och sen hämta hem prinsessan som var övertrött hon vaknade sju i morse så hon hade behövt sova innan elva så vi har jobbat på sov vägran idag när micke kom hem då dög det att sova kl halv fyra!!! en minut i vagnen och hon sov! rackarunge. hihi

sen gjorde jag spagetti Carbonara till middag Bella vaknade efter trettio min ute i vagnen Micke tog in hon och hon somnade om på honom så när maten var klar lade vi ner hon i sängen och så sov hon lite till ;) men vaknade direkt vi tog första tuggan mat klart hon ville äta!

sen bus och jag har städat till i hemmet Micke och Bella har badat och nu sover damen! får se vad vi hittar på i morgon för skoj :)





övertrött vägrar sova tummen upp på den

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0