Sova själv på dagis



Bella var lite ledsen vid lämning men det gick över fort sen hade allt gått bra Bella hade ätit bra och gått och sova med dom andra barnen hon hade somnat i lindas famn och sov efter tio min hallo duktig tjej! <3 Sen hade hon bara sovit en snabbis fast det fungerade bra just vid ett hämtade jag henne så hon fick leka lite efter sovningen :) i morgon ska hon få vara nio till ett om hon är lika glad när hon vaknar och om hon somnar annars kommer jag tidigare så det har gått super dom tyckte till och med att hon kunde vara till två idag ;) men jag lovade att hämta hon när hon vaknade så det kunde jag inte bryta;) hihi!

så duktig tjej hon vilar nu igen eftersom hon bara tog en kortis på dagis :)

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0