Fredag och lördag

I fredags hade vi besök av morfar och fia lite kaffe och surr :) Sen en vila för Bella och då såg jag nyaste Greys! Bella vaknade efter trettio min så då gick vi in och mös i soffan och då somnade hon 40minuter till på mig så jag hann se klart hela avsnittet! och något mys med en sovande tjej :)

sen lite fix och efter det åkte vi till risön på middag hos mamma och Kurt lite kaffe och surr sen hem och lägga Bella och titta på film och flotta ;)

lördag tog jag sovmorgon så där riktigt skönt! sen stressa upp karta i mig frukost och åka till Haparanda för en snabb tur på Ikea sen barnenshus och öob sen åkte vi hem packade upp kastade i oss lunch och åkte till dodo ( Hugo) på kalas :)

efter kalaset blev det hem och laga middag busa med Bella bada Bella skruva upp våran nya hylla och lite sånt :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0