Imorgon ska vi vinka

Imorgon ska Bella vara själv hela dagis tiden alltså en timme! riktigt spännande jag tror det går super något liten mamma och sen är det nog bra :) skönt att dom skickar ett mms när hon om hon slutar gråta så man får veta att det inte var så farligt <3:) jag tror jag själv kommer gråta en liten skvätt hehe ;)

Idag har vi varit på ett års kalas hattparad på dagiset Bella blev kall i ansiktet och lite orolig över Pippi som var där samt när alla barnen var i en klunga så vi gick in efter ett litet tag :) inne lek och sen samling som Bella inte var så himla sugen på att sitta still på så vi gick och tittade på när dom dukade inför lunchen åt lunch gjorde vi där viket inte var några konstigheter och sen åkte vi hem :)

kommer kännas konstigt att någon annan ska kan berätta vad Bella har gjort under halva dagen när hon börjar där själv! annars är det ju jag som refererar vad som händer! hel knasigt :) men när hon börjar förmodligen nästa vecka så är hon bara till efter lunch så ca tre timmar och sen bygger jag på det lite mer och mer vilket känns toppen :) då får jag lite egen tid i början och sen kanske något jobb! förhoppningsvis fast jag ska nog vara en Näsbymamma och jobba halvtid i början :) måste ta allt med babysteg tycker jag hade lätt roat mig med Bella hemma i sex månader till fast är skönt att ha hon inskolad klart så hon kan vara på dagis fast hon inte behöver vara 5h per dag :)

det känns förvånanSvärt bra hittills fast det lär ju komma bakslag också :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0