Måndag ledig från dagis

Så där morgon vid åtta lite film mys och frukost i soffan sen åkte jag till af för att skriva in mig fast får åka dit i morgon var tvunge skriva in mig hemma först ;) sen en nap för Bella lite plock här hemma lite besök och glass med en super god toppning mums!

Omelett till lunch denna var inte lika god som förra veckan och sen har vi städat tänkte skura då b är på dagis i morgon eftersom att hon alltid ska springa runt och halka där jag har skurat ( hon tycker det är svin kul) hehe!

middag och sen har Micke åkt på kvällsjobb så vi har varit ute och plockat ihop lite får tvätta av allt i morgon och ställa in i Bodan jisses snart är det viner riktigt kallt ute nu :/
Måste köpa vinterskor åt madam ! och nya mössor nu helst nyss vanliga börjar bli för kalla!

nu sitter b i sitt vanliga kvälls bad om en halvtimme är hon väl klar då blir det direkt välling och sängen kan jag tänka mig :)

jag håller på att lägga in bilderna igen för framkallning så jag hoppas på det bästa har hälften kvar!

















myser innan badet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0