Onsdag och Torsdag

Dagis i vanlig ordning igår sen åkte vi hem så Elin kunde färga mitt hår efter många om och men körde vi i all färg och efter det åkte jag och klippte bort allt nött hos bästa Sanna! hann trycka en kebabtallrik på en kvart innan jag skulle klippa mig en fet matkoma alltså!

sen åkte jag och kolla på ett underställ som tyvärr blev för litet:/ synd ville ha ett så får beställa ett större ;)

efter det soa med brorsan och Micke och sen tittade vi på en trollkarls film * now you see tror jag den heter riktigt riktigt bra var den!

I morse vaknade vi vid kvart i åtta skippade dagis då Bella var redigt förstoppa Sten hård i magen så i 45minuter försökt hon och jag kämpa ut det innan det släppte usch så ont lillen hade :( hon har blivit hård för att hon äter lunch tidigar annars brukar hon äta välling vid tio och nu är det lunch kl elva så vi får börja ge Katrinplommon igen! så vi skippade Dagis som jag skev.

så idag har vi bara myst hemma titta lite tv sovit tillsamma <3 busat haft mormor på besök fått lite kläder av Mormor och Kurt tack så mycket! <3

och sen våfflor till middag Micke är och hjälper pappa att bygga så han kommer hem i kväll någon gång:)
tvättat lekt och ja sånt!

nu invänta att alla kort ska laddas in till framkallning det blev bara 1800stycken Haha! och sen se någon film :)

i morgon blir det Dagis igen då ska Bella vara själv ca två timmar om hon bli otrolig så åker jag dit och är sista tiden men tror det går galant! får se om vi skolar in lite nästa vecka eller inte det avgör vi i morgon hittill har hon skolats in 7dagar var av en dag foto :) duktig tjej jag märker att hon trivs :)







Bella skulle också färga hår!




jag är även kung på att parkera i handikapp rutor!





så kul att riva ut allt ;)





Välling klockan 18.40 himla tidigt somnar damen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0