Onsdag och torsdag

Igår gjorde vi inte mycket annat en var på dagis åt fläskpannkaka till middag och härjade här hemma vid sex åkt jag och tränade och Micke och sola så farmor Helena kom hit och var med Bella sen vart det lite surr innan b somnade kl åtta och efter det tittade vi på nya soa jag lade oss tidigt :)

dagis på morgonen idag sen hem och lunch med pappa och morbror Bella är så stolt när hon äter lunch samtidigt som dom och väntar tills dom kommer hem innan hon säger till att hon vill ha mat :) Sen en timmes vila och efter det åkte vi och hälsade på Hanna och Ludde två timmar där innan vi åkte hem för att träffa Micke i fem minuter innan han styrde iväg för att hjälpa pappa att renovera så får se när han kommer hem senare i kväll i alla fall, sen har jag och b ätit middag för två och haft race med bobby carsen och busat på hon har precis somnat efter jag fick ligga där inne med hon i trettio minuter ( den senaste veckan en och en halv har hon varit svår sövd och vill somna på en) hon vaknade direkt jag lade ner hon ( hon somnar på max två min) så jag fick ligga kvar där inne tills hon hade somnat ordentlig i sin egen säng :) får se när denna sov period slutar vi är ju van att hon somnar själv direkt hon har druckit upp vällingen ;) men det är nog bara en period.

nå nu lite eget mys kanske framför twilight som Micke hatar! kanske för att han har sett dom minst fyra gånger per film ;) jag kan väl säga att jag har sett dom ja tio-femton gånger styck hehe hehe!

dagis i morgon och sen 70års kalas för morfar, på lördag är det tjejfest här hemma och Bella ska sova hos farmor då vi blir hemma hos oss :) och lite annat kul hade jag tänkte trycka in i helgen :) och ja städa ute på gården och göra det vinter redo!!












avfallspåsar någon? bus tjej!

smutsig tjej ;)





trött tjej <3




det har börjat blomma i vår rosenhäcka igen! haha


fina blommor och poolen är ännu ute!


kvälls mys?? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0