Super bra dag!

Det gick galant på dagis inte en tår från någon av oss ;) vi kom lite sent då Bella bestämde sig för att sova vidare då larmet hade ringt så halv nio väckte jag hon och vi skulle vara där nio plus att det inte fanns någon parkering på det vanliga stället ;/ men det gick ändå vi kom till dagis gick in med hennes grejer och sen ut och prata i en minut innan Bella ville leka så då passade jag på att säga Hej då och gå inga problem hade det varit och hon var inne och lekte då jag kom efter ca en timme! tog med mig Elin och hämta på dagis ( Elins mamma är Bellas fröken) så båda alltså barnen Elin och Bella ;) var stolt hehe!

Så glad att allt hittills går super i morgon blir det samma tid att lämna hon en timme och på fredag två timmar och då ska hon äta lunch där också :) riktigt spännande så fredag hade jag tänkt hinna träna medans hon är själv!

idag passade jag på att tanka och handla så tiden gick fort undra vad jag ska göra i morgon? :)





bilderna från fröknarna <3 super bra grej att dom skickar bild tycker jag!

påklädd och redo att åka hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0