fredag och lördag

I fredags jobba jag nio till ett sedan en snabb vända på nova och klockan två hämtade jag bella:) vi åkte hem åt mellanmål och plockade till litegran:) sen kom Micke och björn hem från jobbet och vid fem blev det grillat till middag med danne :) efter maten åkte vi till Maria och Emma barnen lekte och vi tjejer krattade lite och Micke och danne passade barnen:) sen åkte vi hem lade bella och såg en film och åt flott danne köpte chips och godis åt bella så hon ville inte sova förens halv nio då hon däckade i vällingflaskan:)













bus kusinerna :)





godis häng och kvälls kaffe:)

Lördag
Igår började jag morgonen med att städa toaletterna och Micke gick och började bygga våran altan vid tolv kom björn och Jenny medan jag och b tog en pn så Jenny kom och väckte mig lite kaffe och surr och sen bus med bella:) vi åkte en sväng på stan för att handla mat sen hem och påbörja middagen det blev grillat kanske den värsta smaken någonsin men men;) Micke byggde på till runt sju och brorsan fixade bilen:) så danne var med mig och Jenny och bella och surra lekte och vid åtta lade sig bella och då slog vi tjejer igång en film men Jenny däckade ;) haha och runt halv elva åkte dom hem och vi gick och lade oss:)

kul helg:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0