Påsk vecka

Jaha jag har dåligt minne eller rättare sagt vi gör detsamma;-) jobb måndag till onsdag bella på dagis jag blev äntligen frisk på måndag så Tore får jag träffa till veckan:) på måndag klippte jag mig som ni ser nedan jag är så nöjd Micke har inte sagt nått så han får väl vara nöjd fast det är halv kort;-) i tisdags slutade jag klockan sex och sen åkte jag till Maria och Johan och åt middag surrade lite snabbt och åkte hem klockan sju för att lägga bella :) lite film och mys!

igår jobb till fem sen middag med kurt och Viktor efter det kom tant Elin och drack kaffe och lekte med bella :) sen packa vi och lekte med bella vid halv nio somnade damen och vi tittade lite på film och somnade runt tio snark!:)



bella tog min telefon och kollade på Youtube och mitt i allt började hon skratta och fota silver Hahah!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0