Veckan

I måndags kom vi hem från Västerås vid fyra tiden , vi packade upp fixade lite och sen kom silver hem från kollo hos min mamma vid sex sju tiden gasade vi till nyborg så jag äntligen fick träffa min Tore <3 och han älskade mig ;) och bella hatade idén att jag höll i en bebis hon ska helt enkelt vara ensam barn:)



lunch i ett soligt västerås<3



en stor tjej!


<3gois


Tisdag var det jobb som vanligt jag fick min anställnings info osv :) glad tjej! sen slutade jag inte före runt halv sex så då lekte jag först ute lite med bella och sen gick jag in för att kasta i mig maten och sen ut igen för att tvätta av alla vinter leksaker som skall förvaras över somaren vid sju gick vi in och duschade myste och damen somnade runt åtta:)


det blommar lite hemma<3




bus bella:)


bil tvätt

Onsdag vaknade jag upp med damen halvt utanför sängen haha sen morgon fix och mot jobbet slutade vid fem hem och åt middag i vanlig ordning och kom på att bella behövde en cykel så jag åkte och köpte en åt henne dock är den inte röd som hon önskade ( ni vet lotta på bråkmakar har en) men hon blev jätte glad ändå:) fix med cykeln tjej mys och sen sängen vid åtta lite serier och film på kvällen:)






nöjd dam :)

Torsdag

sovmorgon till åtta sen morgon fix innan dagis och jobb från halv tio till kvart i sex:) b cyklade även lite inne innan vi åkte till dagis<3 sen hem och äta middag och Micke fixade inför vårat altanbygge som han på började idag :) jag och bella plockade och vek tvätt och myste på:)
Vid halv nio åkte jag till nova för ett pass :) och sen lite kvälls häng med brorsan:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0