Torsdags möte

morgon kvart i sju jag gnuggade bort sömnen i ögonen i 20minuter innan jag kastade mig själv i duschen :) sen snabb smink och två försök med att väcka upp bella innan jag fick väckt hon halv åtta! hej tonåring som vägrar vakna! på med kläderna på bella och mot jobbet för morgon möte och fika efter mötet åkte vi till dagis bella ville vara med på mammas jobb och då slapp hon åka på dagis halv åtta :) efter lämnadet på dagis blev det jobb till klockan fem :)

middag och mys framför bellas tv och en snabb dusch för b och sen lite film nu avrundar jag dagen med lite femtio nyanser av honom <3





på jobbet var bella tvungen att påpeka att den där stolen har min mamma målat ;) gois<3


busis på dagis:)

i morgon börjar vi halv tolv och sen blir det mys med Jenny:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0