Lucia mys

Igår hämtade mamma bella vid elva och dom åkte hem till risön för att pynta granen och baka och mysa på :-) vi här hemma slog in lite klappar dö tittade på tv Micke bakade lite och sen åkte vi till risön för go middag fika ett bad och massa surr :-) super trevlig lördag väl hemma somnade bella kl nio vi kikade på filmen The prince den var super bra och sen natt shoppade jag på lekmer det blev en ny bilstol åt bella och några klappar :-) jag somnade runt två så en sovmorgon var behövlig i morse:-) 

Nu har jag precis städat huset och nu blir det lite kaffe och fika sen blir det middag hos Mickes mamma :-)

Imorgon rycker jag in extra på jobbet fram tills vi har Lucia på dagis! Jag måste komma ihåg att ladda kameran :-) och sy upp bellas linne då Sofia kommer med det till Kalix :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0