Baka baka

idag var b på dagis till fyra då Micke hämtade hem hon :) jag har börjat min praktik /utbildnin i går så jag jobbar till fem varje dag så jag lämnar på dagis och Micke hämtar :) gumman beställde namnnamn våfflor till middag av Micke så han gräddade på när jag slutade:-) efter middagen har vi målat busat sett lite på Lotta och duschat när Bella somnade bakade jag semlor ( jag lovade fröknarna på dagis att fixa det till förra veckan men då blev b sjuk så det blev till i morgon i stället) och vad passar inte bättre än det då den minsta i huset fyller hela två år gammal i morgon <3<3<3 mammas stora tjej jag förstår som vanligt inte vart tiden springer iväg? nyss var vi på bb med monster förlossningen och sen hemma mys med massvis och åter massvis med amningstillfällen?? what?? nu kutar hon dansar pratar som ett tok jag kan inte förstå hur jäkla duktig hon är på att prata något hon har ärvt av mig självklart ;) sover hela nätterna har en vilja av dess like är för det mest glad självklart har hon sina 'pms' svängar haha ;) helt underbar! förstår så himla mycket! en tänkare och iakttar allting alltid! gillar nya människor är en höjdare på namn att lära sig direkt vem som är vem! busig och en retsticka stoppar saker på rätt plats man kan inte plocka ihop sakerna på fel plats då rättar hon till en <3 ja gud listan går att göra oändlig! jag är så glad över våran lilla egna fina underbaraste individ <3<3<3

i alla fall tappade jag spåret lite efter bakningen blev det en dusch och nu har jag precis hängt upp lite ballonger i huset! nu ska jag däcka upp kvart i sju i morgon bitti :) Jenny ska ha Bella från mitt på dagen så hon slipper vara 9-16.30 på dagis då vi båda jobbar så vid lunch får hon hänga med Jenny i Ställe guld värt<3<3 tack gumman :)

morgon mys i sovrummet


b ramlade och stötte i pannan idag på dagis så av och till kommer hon På sig och säger - aj huvve ramla på sparken Tobbe fixa! söt <3 och börjar grina till så jag kom på den smarta idéen


att mamman blev Madicken när hon hoppas från taket b är alltid fascinera av Madickens bandage så fort det kommer på filmen så letar hon upp något att stoppa på huvudet efter att jag gjorde så här var det inte lika farligt hennes Lill Jack :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0